Pomiń nawigację

Strategiczne źródła informacji w działalności przedsiębiorstw

Seria: Kapitał Ludzki

Rodzaj publikacji: Raport

Rok wydania: 2010

Język: PL

ISBN: 978-83-7633-096-9

więcej

Pobierz wybrany format publikacji:

Zobacz: Zasady korzystania z publikacji PARP

Celem projektu było określenie źródeł, czyli miejsc (podmiotów) tworzenia informacji wykorzystywanych przez przedsiębiorców do zarządzania strategicznego oraz efektywnych kanałów ich przekazu. Badanie obejmowało analizę procesu komunikacji w jego całościowym kształcie, począwszy od:

  • charakterystyk nadawcy/źródła informacji,
  • specyfiki kodowania informacji,
  • najczęściej wykorzystywanych i najskuteczniejszych kanałów komunikacyjnych oraz specyfiki procesu dekodowania, interpretacji i wykorzystania przez małe i średnie przedsiębiorstwa informacji w procesie zarządzania.

Spis treści

1. Identyfikacja problematyki
2. Teoretyczne podstawy modelu badawczego
3. Ogólne informacje o badaniu
4. Prezentacja wyników badania jakościowego
5. Prezentacja wyników badania ilościowego
6. Strudia przypadków
7. Wnioski i rekomendacje

Inne publikacje, które mogą Cię zainteresować

Strategia niszy rynkowej - podręcznik dla mikroprzedsiębiorców

Poradnik

Strategia niszy rynkowej - podręcznik dla mikroprzedsiębiorców

Zobacz
Strategia niszy rynkowej - raport z badań

Raport

Strategia niszy rynkowej - raport z badań

Zobacz
Przedsiębiorca w systemie franczyzowym

Poradnik

Przedsiębiorca w systemie franczyzowym

Zobacz

Polecane artykuły

Kilkaset kursów online i tysiące szkoleń stacjonarnych dla Ciebie

Inne dofinansowana, które mogą Cię zainteresować