Udzielamy informacji o programach pomocowych realizowanych przez PARP.
Strategiczne źródła informacji w działalności przedsiębiorstw
Pobierz wybrany format publikacji:
Celem projektu było określenie źródeł, czyli miejsc (podmiotów) tworzenia informacji wykorzystywanych przez przedsiębiorców do zarządzania strategicznego oraz efektywnych kanałów ich przekazu. Badanie obejmowało analizę procesu komunikacji w jego całościowym kształcie, począwszy od:
- charakterystyk nadawcy/źródła informacji,
- specyfiki kodowania informacji,
- najczęściej wykorzystywanych i najskuteczniejszych kanałów komunikacyjnych oraz specyfiki procesu dekodowania, interpretacji i wykorzystania przez małe i średnie przedsiębiorstwa informacji w procesie zarządzania.
Spis treści
1. Identyfikacja problematyki
2. Teoretyczne podstawy modelu badawczego
3. Ogólne informacje o badaniu
4. Prezentacja wyników badania jakościowego
5. Prezentacja wyników badania ilościowego
6. Strudia przypadków
7. Wnioski i rekomendacje