Pomiń nawigację

Strategia niszy rynkowej - podręcznik dla mikroprzedsiębiorców

Seria: Kapitał Ludzki

Rodzaj publikacji: Poradnik

Rok wydania: 2010

Język: PL

ISBN: 978-83-7633-002-0

więcej

Pobierz wybrany format publikacji:

Zobacz: Zasady korzystania z publikacji PARP

Mamy przyjemność przekazać Państwu poradnik dla mikroprzedsiębiorców dotyczący zarządzania i planowania strategicznego. Kierujemy go w szczególny sposób do małych firm oraz do osób planujących rozpoczęcie działalności gospodarczej. Poradnik zawiera m.in.:

  • informacje nt. prowadzenia działalności gospodarczej przy wykorzystaniu strategii niszy rynkowej,
  • opisy możliwości rozwoju w niszy,
  • praktyczne przykłady formułowania strategii w małych firmach,
  • arkusze robocze umożliwiające samodzielne zaprojektowanie strategii firmy.

Spis treści

1.    Czym jest zarządzanie i planowanie strategiczne?
2.    Czym są strategie konkurencji małych firm?
3.    Na czym polegają strategie niszy rynkowej?
4.    Jak opracować strategię niszy rynkowej?
5.    Jaka jest praktyka stosowania strategii niszy rynkowej w mikrofirmach?

Inne publikacje, które mogą Cię zainteresować

Strategiczne źródła informacji w działalności przedsiębiorstw

Raport

Strategiczne źródła informacji w działalności przedsiębiorstw

Zobacz
Strategia niszy rynkowej - raport z badań

Raport

Strategia niszy rynkowej - raport z badań

Zobacz

Polecane artykuły

Kilkaset kursów online i tysiące szkoleń stacjonarnych dla Ciebie

Inne dofinansowana, które mogą Cię zainteresować