Pomiń nawigację

Autorzy: Patrycja Antosz

Methodology of Human Capital Study 2016-2023

Since 2010, the Polish Agency for Enterprise Development in cooperation with the Jagiellonian University has been running one of the largest European research projects in the area of competences, employment and the labour market.

Seria: Study of Human Capital in Poland

Rodzaj publikacji: Report

Rok wydania: 2018

Język: EN , PL

więcej

Pobierz wybrany format publikacji:

Zobacz: Zasady korzystania z publikacji PARP

Since 2010, the Polish Agency for Enterprise Development in cooperation with the Jagiellonian University has been running one of the largest European research projects in the area of competences, employment and the labour market. The main objective of the Study of Human Capital (BKL Study) project is to diagnose and monitor human capital resources existing on the Polish labour market and factors responsible for their development. This objective will be achieved through the implementation of surveys conducted among employers, general population and training institutions. The report describes in detail the methodological assumptions of the BKL Study in the years 2016-2023. After conducting field research in each subsequent year, the core of the report will be supplemented with a part summarizing the implementation.

Spis treści

About the Human Capital Study (BKL)

Structure of the report

Employers’ surveys

  • Main premises
  • Population
  • Sampling frame
  • Sampling scheme
  • Main surveys
  • Weights

Adults’ surveys

  • Main premises
  • Population
  • Sampling frame
  • Sampling scheme
  • Weights

Surveys of institutions and companies providing development services

  • Main premises
  • Population
  • Sampling frame
  • Sampling scheme
  • Weights

Annex - a summary of the implementation of field studies in 2017-2018

Inne publikacje, które mogą Cię zainteresować

Raport z II edycji badań, sektor turystki, BKL

Raport

Raport z II edycji badań, sektor turystki, BKL

Zobacz
Branżowy Bilans Kapitału Ludzkiego II w sektorze komunikacji marketingowej. Raport z II edycji badań

Raport

Branżowy Bilans Kapitału Ludzkiego II w sektorze komunikacji marketingowej. Raport z II edycji badań

Zobacz
Branżowy Bilans Kapitału Ludzkiego II w sektorze komunikacji marketingowej. Wybrane wyniki z II edycji badań

Raport

Branżowy Bilans Kapitału Ludzkiego II w sektorze komunikacji marketingowej. Wybrane wyniki z II edycji badań

Zobacz

Kilkaset kursów online i tysiące szkoleń stacjonarnych dla Ciebie

Inne dofinansowana, które mogą Cię zainteresować

Cel dofinansowania
Dla kogo
Nie wiesz do której kategorii należysz?
Kwota wsparcia (w zł)
Etapy rozwoju firmy
Program
  • Fundusze na lata 2021-2027
  • Fundusze na lata 2014-2020
Status ogłoszenia
Szukaj po frazie
Wybrane filtry
Znaleziono: ... wyników