Udzielamy informacji o programach pomocowych realizowanych przez PARP.
Pobierz wybrany format publikacji:
Spis treści
1. Wstęp
1.1. Przykład pierwszy – restauracja
1.2. Przykład drugi – kuchnia elektryczna
1.3. Przykład trzeci – porównanie About.com i Amazon.com
2. User Experience a powodzenie e-usług
2.1. Google
2.2. Basecamp
2.3. Amazon
3. Składowe User Experience
3.1. Przydatny
3.2. Użyteczny
3.3. Pożądany
3.4. Odnajdywalny
3.5. Dostępny
3.6. Wiarygodny
3.7. Wartościowy
3.8. Podsumowanie
4. Planowanie User Experience
4.1. Etap pierwszy: zrozumieć
4.2. Etap drugi: zaprojektować
4.3. Etap trzeci: dostarczyć
4.4. Unikanie błędów
5. Narzędzia i metody
5.1.Heurystyki
5.2. Wytyczne (Guidelines)
5.3. Wzorce projektowe (Design patterns)
5.4. Manifest
5.5. Persony
5.6. Wireframes
5.7. Testy użyteczności
5.8. Cognitive Walkthrough
5.9. Click tracking
5.10. Test pięciosekundowy (5-Second Test)
5.11. Test Kruga (Krug’s Trunk Test)
6. Szacowanie wartości i ROI inwestycji w User Experience
6.1. Szacowanie oszczędności czasu
6.2. Szacowanie oszczędności transferu danych
6.3. Zyski związane z mniejszą ilością przerywanych transakcji
6.4. Zysk związany z większą konwersją
6.5. Wdrożenie projektowania User Experience do procesu projektowego w organizacji