Pomiń nawigację

Autorzy: Praca zbiorowa

MMP dostawcą usług dla osób starszych

Szkolenia i doradztwo

Seria: Kapitał Ludzki

Rodzaj publikacji: Raport

Rok wydania: 2013

Język: PL

więcej

Pobierz wybrany format publikacji:

Zobacz: Zasady korzystania z publikacji PARP

W dniach 28.06 - 5.07. 2013r. zostały zrealizowane badania FGI na następujących grupach respondentów: przedstawiciele MMP oraz osoby w wieku 60+.

Celem badania było:
1. Poznanie profilu dojrzałego konsumenta.
2 . Wskazanie możliwych sektorów/branż, które w największym stopniu mogą skorzystać z dostosowania się do potrzeb dojrzałego konsumenta.
3. Określenie grup usług, które mogą być świadczone na rzecz osób starszych przez mikro i małe przedsiębiorstwa

Poniższe opracowanie przedstawia opracowane wyniki badań.

Spis treści

Wstęp
Cele badania
Badania jakościowe
FGI z przedstawicielami MMP
FGI z przedstawicielami osób w wieku 60+
Badanie ilościowe
Wyniki

Inne publikacje, które mogą Cię zainteresować

Profil dojrzałego konsumenta - MMP dostawcą usług dla osób starszych

Raport

Profil dojrzałego konsumenta - MMP dostawcą usług dla osób starszych

Zobacz
Kadry i rozwój

Dobre praktyki

Kadry i rozwój

Zobacz

Polecane artykuły

Kilkaset kursów online i tysiące szkoleń stacjonarnych dla Ciebie

Inne dofinansowana, które mogą Cię zainteresować