Pomiń nawigację
  • Online
  • Szkolenia i doradztwo
  • BKL
  • BKL 2023 - zakończone
21 września
zakończone

Webinarium

Niepewność i zmienność impulsem do rozwoju. Spotkanie wokół wyników II edycji projektu Branżowy Bilans Kapitału Ludzkiego dla sektora komunikacji marketingowej

#Branżowe Czwartki

Opis

Zapraszamy na kolejne spotkanie z cyklu #Branżowe Czwartki organizowane z myślą o osobach związanych z sektorem komunikacji marketingowej – przedsiębiorcach, pracownikach, przedstawicielach organizacji branżowych, instytucji edukacyjnych, instytucji rynku pracy, administracji publicznej oraz ekspertów i analityków branżowych, a także wszystkich innych zainteresowanych tematyką, wokół której skoncentrowane będzie webinarium.

Spotkanie będzie okazją do zaprezentowania wyników badań zrealizowanych w ramach drugiej edycji Branżowego Bilansu Kapitału Ludzkiego II dla sektora komunikacji marketingowej - projektu PARP prowadzonego we współpracy z Sektorową Radą ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej. Wspólnie z zaproszonymi ekspertami dyskutować będziemy przede wszystkim o przyszłości sektora w kontekście możliwych scenariuszy jego rozwoju, a także aktualnych wyzwaniach stojących przed sektorem w nawiązaniu do obserwowanych trendów.

Serdecznie zapraszamy!

Czytaj więcej o cyklu #Branżowe Czwartki na stronie PARP. 

Pliki do pobrania: 

Broszura – wybrane wyniki II edycji badań

Branżowy Bilans Kapitału Ludzkiego II w sektorze komunikacji marketingowej. Raport z II edycji badań

Prelegenci

Paulina Zadura
Paulina Zadura Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
Monika Dawid-Sawicka
Monika Dawid-Sawicka Ekspertka rynku pracy
Iwona Krysińska
Iwona Krysińska Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
Natalia Krygowska-Nowak
Natalia Krygowska-Nowak MCM Institute
Zbigniew  Brzeziński
Zbigniew Brzeziński Sektorowa Rada ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej
Agata Kaczmarska
Agata Kaczmarska Dentsu Polska & CEE
Ewa Duda-Maciejewska
Ewa Duda-Maciejewska Akademickie Centrum Doskonałości Dydaktycznej, Laboratorium Innowacji Dydaktycznych, Collegium Civitas
Marek Staniszewski
Marek Staniszewski Heuristica

Program

21 września 2023

10:00 - 10:10

I cześć: Wzrost w trudnym czasie

Branżowy Bilans Kapitału Ludzkiego w sektorze komunikacji marketingowej – rozpoczęcie spotkania

  • Paulina Zadura, Dyrektor Departamentu Analiz i Strategii, PARP

10:10 - 10:30

Pomiędzy 2020 a 2023 rokiem – pozytywny obraz sektora

  • Iwona Krysińska, koordynator badań branżowych w projekcie BBKL II, PARP

10:30 - 10:45

II część: Maksymalne przyspieszenie technologiczne czy zwrot w kierunku relacji z drugim człowiekiem?

„Komunikacja Marketingowa 2030” – prezentacja 3 scenariuszy rozwoju sektora

  • Natalia Krygowska-Nowak, współautorka Raportu z II edycji badań – sektor komunikacji marketingowej, MCM Institute

10:45 - 11:40

Autentyczność i wiarygodność w dobie AI i przyspieszenia technologicznego - rozmowa z ekspertami branżowymi o kierunkach rozwoju sektora

  • Ewa Duda-Maciejewska, współtwórczyni Akademickiego Centrum Doskonałości Dydaktycznej oraz Laboratorium Innowacji Dydaktycznych, Collegium Civitas

  • Zbigniew Brzeziński, lider Grupy Roboczej Edukacja i Kariera Sektorowej Rady ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej
  • Marek Staniszewski, doradca strategiczny, trener biznesu, właściciel think tanku Heuristica

11:40 - 12:00

Wymiary angażowania – pomiędzy wyzwaniami a potrzebami pracowników. Rozmowa z Agatą Kaczmarską, Chief People Officer, Dentsu Polska & CEE

Moderacja spotkania: Monika Dawid–Sawicka, ekspertka rynku pracy