Pomiń nawigację
  • Online
  • Szkolenia i doradztwo
5 czerwca
zakończone

Webinarium

Elektroniczna komunikacja w zamówieniach publicznych - webinarium

Opis

Zapraszamy na webinarium Centrum Rozwoju MŚP, w trakcie którego zostaną omówione zagadnienia dotyczące elektronicznej komunikacji w zamówieniach publicznych. Uczestnicy webinarium poznają odpowiedzi na podstawowe pytania dotyczące komunikacji z publicznym zamawiającym, w tym m.in.: czy muszą posiadać podpis elektroniczny by startować w przetargu, czy elektroniczne składanie ofert jest bezpieczne. Zostaną też omówione najczęstsze praktyczne problemy w komunikacji elektronicznej. Webinarium jest dedykowane małych i średnim przedsiębiorstwom, które są zainteresowane udziałem w przetargach publicznych.

Webinarium jest realizowane w ramach projektu Centrum Rozwoju Małych i Średnich Przedsiębiorstw.

Jeżeli chcesz otrzymać przypomnienie o nadchodzącym wydarzeniu oraz link do nagrania po zakończeniu transmisji skorzystaj z funkcji „Zapisz się”.

Skorzystaj też z innych bezpłatnych materiałów dotyczących tematu webinarium, które powstały w ramach działalności Centrum:

Okno transmisji:

Okno transmisji będzie aktywne w czasie webinarium. Po transmisji nagranie webinarium wraz z prezentacją będą dostępne na profilu PARP na YouTube.

Prelegenci

Jarosław Kola
Jarosław Kola Wydział Prawa i Administracji UAM

Program

5 czerwca 2023

11:30 - 11:40

Kiedy tzw. przetargi publiczne podlegają zasadom komunikacji elektronicznej określonym w przepisach prawa zamówień publicznych?

11:40 - 11:50

Czy przedsiębiorca musi posiadać podpis elektroniczny, by ubiegać się o zamówienia publiczne?

11:50 - 12:05

Jak zdobyć i jak używać podpisu elektronicznego (podstawowe informacje)?

12:05 - 12:15

Czy konto ePUAP oraz podpis osobisty umożliwiają ubieganie się o zamówienia publiczne?

12:15 - 12:25

Czy elektroniczne składanie ofert jest bezpieczne?

12:25 - 12:40

Jakie są najczęstsze praktyczne problemy w komunikacji elektronicznej?

  1. kiedy wystarczającą formą komunikacji jest wiadomość tekstowa, a kiedy musi być ona opatrzona podpisem?
  2. jak sprawdzić, czy podpis elektroniczny jest ważny?
  3. co zrobić, gdy nie możemy „załadować” (upload) pliku z ofertą na platformę zakupową?
  4. jakie są konsekwencje wysłania informacji lub oferty po wyznaczonym terminie?

12:40 - 12:50

Podsumowanie – o czym bezwzględnie powinien pamiętać każdy przedsiębiorca w odniesieniu do komunikacji elektronicznej.

12:50 - 13:00

Pytania i odpowiedzi