Autorzy: Praca zbiorowa

Branżowy Bilans Kapitału Ludzkiego II – sektor komunikacji marketingowej. Premiera wyników I edycji badań

Seria: Bilans Kapitału Ludzkiego

Rodzaj publikacji: Raport

Rok wydania: 2022

Język: PL

więcej

Pobierz wybrany format publikacji:

Zobacz: Zasady korzystania z publikacji PARP

Szanowni Państwo,

Zapraszamy do zapoznania się z głównymi wynikami pierwszej edycji badania Branżowego Bilansu Kapitału Ludzkiego II w sektorze komunikacji marketingowej. Badania te mają na celu zwiększenie wiedzy na temat stanu i kierunków rozwoju kadr w branży i związanego z nim zapotrzebowania na kompetencje, a także określenie wyzwań, mających swe źródło w zmianach społecznych, gospodarczych i technologicznych.

Mamy nadzieję, że prezentowane wyniki okażą się interesujące oraz użyteczne dla osób zarządzających firmami, obecnych oraz przyszłych pracowników sektora handlu, jak również wszystkich osób zainteresowanych tematyką kompetencji w branży.

Spis treści

  • Informacje o projekcie
  • Metody badawcze
  • Główne procesy biznesowe w sektorze
  • Kluczowe stanowiska w sektorze
  • Wpływ pandemii na sektor
  • Najczęściej wskazywane negatywne skutki pandemii
  • Najczęściej wskazywane pozytywne skutki pandemii
  • Dotychczasowe sposoby radzenia sobie w pandemii
  • Rozwiązania stosowane przez firmy w obszarze zatrudnienia w czasie pandemii
  • Zapotrzebowanie na pracowników w sektorze
  • Najczęściej poszukiwani pracownicy w sektorze
  • Kompetencje w sektorze
  • Bilans kompetencji
  • Trendy w sektorze
  • Wyzwania, z którymi mierzą się pracodawcy
  • Najatrakcyjniejsze sposoby motywowania pracowników
  • Działania podejmowane przez pracodawców w sytuacji braku kompetencji u pracowników
  • Możliwe kierunki rozwoju sektora
  • Prognozy dotyczące zatrudnienia w sektorze
  • Kompetencje przyszłości
  • Scenariusze rozwoju

Inne publikacje, którę mogą Cię zainteresować

Rynek pracy, edukacja, kompetencje. Aktualne trendy i wyniki badań (czerwiec 2022)

Raport

Rynek pracy, edukacja, kompetencje. Aktualne trendy i wyniki badań (czerwiec 2022)

Zobacz
Public Intelligence

Raport

Public Intelligence

Zobacz
Monitoring trendów w innowacyjności - Raport 12

Raport

Monitoring trendów w innowacyjności - Raport 12

Zobacz

Kilkaset kursów online i tysiące szkoleń stacjonarnych dla Ciebie

Inne dofinansowana, które mogą Cię zainteresować

+

Wyszukiwarka dofinansowań