Pomiń nawigację

Autorzy: Praca zbiorowa

Badanie usług i klientów Punktów Konsultacyjnych, etap II

Instytucje Otoczenia Biznesu Dokapitalizowanie Na start Badania i inwestycje Współpraca i partnerzy

Seria: KSU

Rodzaj publikacji: Raport

Rok wydania: 2010

Język: PL

więcej

Pobierz wybrany format publikacji:

Zobacz: Zasady korzystania z publikacji PARP

Niniejszy raport przedstawia wyniki II etapu badania jakości świadczenia usług przez Punkty Konsultacyjne (PK) Krajowego Systemu Usług dla Małych i Średnich Przedsiębiorstw (Krajowy System Usług, KSU).
Badanie zostało wykonane na zlecenie Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) przez konsorcjum firm w składzie: Policy & Action Group Uniconsult Sp. z o.o. (lider konsorcjum) i ARC Rynek i Opinia Sp. z o.o. (partner konsorcjum). Zasadniczym celem badania było wypracowanie wniosków i odpowiadających im rekomendacji, wskazujących możliwe kierunki dalszego kształtowania postaci organizacyjnej oraz mechanizmu funkcjonalnego systemu Punktów Konsultacyjnych, z uwzględnieniem wyników obecnego (etap II), jak i poprzedniego etapu badania.

Spis treści

STRESZCZENIE
TABELA REKOMENDACJI
1. Wprowadzenie
1.1 Opis przedmiotu badania
1.2 Cele badania
1.3 Układ realizacyjny i ogólna koncepcja badania
1.4 Okoliczności realizacji badania
2. Metodologia badania
2.1 Badania jakościowe
2.2 Badania ilościowe
2.3 Procedury kontrolne w badaniu CAPI
3. Ustalenia z badań jakościowych
4. Wyniki badania ilościowego CAPI (klienci Punktów Konsultacyjnych)
4.1 Charakterystyka klientów
4.2 Znajomość instytucji wsparcia
4.3 Ogólna opinia o Punktach Konsultacyjnych
4.4 Ocena usług informacyjnych
4.5 Plany w zakresie korzystania z usług i aspekty pokrewne
5. Odpowiedzi na pytania ewaluacyjne
6. Rejestr zmian (zmiany w stosunku do wyników I etapu badania - CAPI)
Załączniki
Załącznik 1. Źródła informacji
Załącznik 2. Raport kontrolny z realizacji badania CAPI
Załączniki (zebrane w oddzielnych opracowaniach):
Załącznik 3. Narzędzia badawcze
Załącznik 4. Zestawienia danych (badanie ilościowe CAPI) – wersja elektroniczna

Inne publikacje, które mogą Cię zainteresować

Badanie usług i klientów Punktów Konsultacyjnych, etap I

Raport

Badanie usług i klientów Punktów Konsultacyjnych, etap I

Zobacz

Kilkaset kursów online i tysiące szkoleń stacjonarnych dla Ciebie

Inne dofinansowana, które mogą Cię zainteresować