Pomiń nawigację
7 życzeń dla sektora usług rozwojowych (2021 r.)

7 życzeń dla sektora usług rozwojowych (2021 r.)

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości zaprasza do udziału w konferencji poświęconej rynkowi usług rozwojowych. Konferencja odbędzie się 28 stycznia w godz. 10:00 - 16:00 w formule online.

Baza Usług Rozwojowych

Baza Usług Rozwojowych to ogólnodostępna, bezpłatna baza zawierająca oferty usług rozwojowych świadczonych w rozmaitych formach (m.in. szkoleń, kursów zawodowych, doradztwa, studiów podyplomowych, mentoringu), dzięki którym przedsiębiorcy, ich pracownicy oraz osoby prywatne mogą rozwijać swoje kompetencje oraz realizować zamierzone cele edukacyjne i biznesowe.

Tegoroczna konferencja dla firm z sektora usług rozwojowych dedykowana będzie nowościom w Bazie Usług Rozwojowych - ofercie PARP dla firm z tej branży. Nasi eksperci opowiedzą również o nowych trendach na rynku szkoleniowym, nowych skutecznych formach szkoleń i marketingu firm z rynku usług rozwojowych.

Baza Usług Rozwojowych

Obejrzyj Konferencję

Transmisja konferencji 7 życzeń dla sektora usług rozwojowych - kliknij aby obejrzeć.

Program

10:00 - 10:15

Oficjalne rozpoczęcie spotkania.

Mikołaj Różycki, zastępca prezesa PARP

Piotr Krasuski, dyrektor Departamentu Europejskiego Funduszu Społecznego, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej

10:15 - 10:45

Rozmowa o nowościach w BUR i planach platformy na przyszłość oraz ofercie PARP dla firm sektora usług rozwojowych.

Aleksandra Berg-Koza, kierownik Sekcji Komunikacji i Rozwoju Systemu Bazy Usług Rozwojowych

Paweł Startek, Sekcja Komunikacji i Rozwoju Systemu Bazy Usług Rozwojowych

Prezentacja nowej animacji BUR

10:45 - 11:15

E-learning wczoraj, dziś i jutro – jak zmiany w naszym otoczeniu wpływają na rozwój z wykorzystaniem nowych technologii.

Marek Hyla

11:15 - 12:00

Skuteczny marketing firm szkoleniowych, jak reklamować się za mniej niż 500 zł.

Wojciech Bizub

12:00 - 12:10

Konkurs dla uczestników - część 1

12:10 - 12:50

Wszystko, co powinieneś wiedzieć o swoich statystykach, by rozwijać biznes.

Janina Bąk

12:50 - 13:20

Przerwa

13:20 - 13:50

Stacjonarnie, zdalnie - a może jeszcze inaczej? Świadome budowanie efektywności usługi szkoleniowej.

Sławomir Łais

13:50 - 14:30

Najnowsze trendy na rynku szkoleniowym, edukacja przyszłości, jak w obecnej sytuacji można wesprzeć swój biznes szkoleniowy, jak się odnaleźć na rynku ponownie?

Jowita Michalska

14:30 - 14:40

Konkurs dla uczestników - część 2

14:40 - 14:50

Przerwa

14:50 - 15:50

Wykład motywacyjny Optymizm 2.0

Sebastian Kotów

15:50 - 16:00

Podsumowanie i zakończenie spotkania

Konkurs dla uczestników - część 3, rozstrzygnięcie

Aleksandra Berg-Koza oraz Justyna Dżbik-Kluge

Prelegenci

Mikołaj Różycki

Zastępca Prezesa PARP. Mikołaj Różycki absolwent Uniwersytetu Warszawskiego oraz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. W latach 2016 - 2018 pełnił funkcję prezesa w Fundacji Centrum Innowacji FIRE - z grupy Agencji Rozwoju Przemysłu S.A. Jest członkiem Rady Nadzorczej Agencji Rozwoju Przemysłu S.A. W latach 2004-2016 pracował w Fundacji Rozwoju Systemu Edukacji (FRSE), będącej Narodową Agencją dla programów edukacyjnych Komisji Europejskiej w Polsce, gdzie przez ponad 10 lat zarządzał różnorodnymi zespołami realizującymi strategiczne programy edukacyjne m.in. "Młodzież w Działaniu" i "Erasmus+". Dodatkowo realizował szereg działań doradczych i analitycznych dla dużych, średnich i małych firm w tym startupów. Współprowadził projekt "Centrum Innowacji FIRE dla wczesnej fazy rozwoju przedsiębiorstw" oraz pilotażowy program wsparcia innowatorów - "Dobry Pomysł, współrealizowany z Polskim Funduszem Rozwoju. Od 2006 roku pisze do prasy i do internetu, poruszając kwestie gospodarcze, społeczne, sportowe, krajoznawcze czy marketingowe. Był redaktorem naczelnym portalu www.mlodziez.org.pl, współprowadził portal www.marketingsportowy.pl, od początku współtworzył miesięcznik akademicki „Koncept”. Pracował w biurach prasowych firm i organizacji w ramach ogólnopolskich wydarzeń społecznych i gospodarczych. Absolwent studiów MBA.

Piotr Krasuski

Dyrektor Departamentu Europejskiego Funduszu Społecznego w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej odpowiadający m. in. za realizację Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój i koordynację regionalnych programów operacyjnych. Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego na kierunkach: socjologia oraz stosunki międzynarodowe - integracja europejska. Od 14 lat zajmuje się programowaniem i wdrażaniem Europejskiego Funduszu Społecznego w Polsce - najpierw w Ministerstwie Edukacji Narodowej w ramach SPO Rozwój Zasobów Ludzkich, a następnie w Ministerstwie Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój.

Aleksandra Berg-Koza

Kierownik Sekcji Komunikacji i Rozwoju Systemu Bazy Usług Rozwojowych, Departament Rozwoju Kadr w Przedsiębiorstwach PARP. Absolwentka studiów magisterskich na Wydziale Nauk Społecznych Uniwersytetu Śląskiego oraz licznych studiów podyplomowych z zakresu zarządzania i rozwoju zasobów ludzkich. Od dwudziestu lat zawodowo zajmuje się wsparciem przedsiębiorców ze środków publicznych w obszarze szkoleń i doradztwa. Z projektem Baza Usług Rozwojowych związana od jego początku. We wrześniu ubiegłego roku skutecznie wprowadziła nową odsłonę Bazy.

Paweł Startek

Główny Specjalista Departament Rozwoju Kadr w Przedsiębiorstwach, Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej na kierunku Stosunki Międzynarodowe. W Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości pracuje od 19 lat. Od początku swojej kariery zawodowej związany jest z realizacją projektów finansowanych z funduszy europejskich. Obecnie odpowiedzialny za wsparcie techniczno-analityczne w ramach projektu rozwoju i utrzymania Bazy Usług Rozwojowych.

Marek Hyla

Pionier e-learningu w Polsce zaangażowany i rozwijający branżę od ponad 20 lat. Autor trzech książek na temat projektowania szkoleń z wykorzystaniem metod cyfrowych. Prelegent na wielu polskich i zagranicznych konferencjach (np. Learning Solutions 2017 – Orlando, Agility by Design 2017 – Warszawa, DevLearn 2017 – Las Vegas, ATD International Conference and Expo 2019 – Waszyngton, ATD 2020 - wirtualnie). Współautor szeregu rozwiązań i koncepcji rozwojowych (m.in. supermemo.net, Learning Battle Cards, Kluczowe Momenty w Rozwoju Ludzi). Obecnie w roli Senior Learning Principal w Accenture uczestniczy w międzynarodowych projektach transformacyjnych będąc odpowiedzialnym za ich część rozwojową.

Wojciech Bizub

Marketer & CEO agencji WBIZNES. Wykładowca programu MBA. Autor programów szkoleniowych online w zakresie copywritingu, planowania strategii marketingowej oraz social mediów. Prelegent największych konferencji biznesowych. Twórca podcastu Skuteczny e-marketing. Jego klienci mówią, że jest pierwszym marketerem, który dostarcza wyników, a nie wymówek. Wyciągając wnioski z przeprowadzonych kampanii oraz światowych wzorców, stworzył strategię dynamicznego rozwoju dla firm – WBIZNES. Twierdzi, że marketing i sprzedaż to prosty schemat, którego każdy może się nauczyć.

Janina Bąk

Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz University of The West of Scotland[. Oprócz wykładów prowadzi również konferencje i szkolenia, podczas których uczy kadry kierownicze analizy danych biznesowych. Wraz z Piotrem Buckim jest twórczynią autorskiego kierunku studiów "Data Driven Digital Marketing. Marketing Internetowy z wykorzystaniem danych w Wyższej Szkole Bankowej w Gdańsku. Ponadto wykłada na następujących kierunkach i uczelniach: Master of Business Administration w Wyższej Szkole Gospodarki w Bydgoszczy, Marketing i Social Media w Wyższej Szkole Bankowej w Gdańsku, Employer Branding na Wyższej Szkole Humanistycznej we Wrocławiu. Przez pięć lat uczyła statystyki i metodologii badań w Trinity College w Dublinie. Jest autorką popularnego bloga JaninaDaily.com. W 2020 r. nakładem Wydawnictwa W.A.B. książka "Statystycznie rzecz biorąc. Czyli ile trzeba zjeść czekolady, żeby dostać Nobla”. W 2018 roku otrzymała tytuł Influencerki Roku. Profil Janina Daily na Facebooku lubi ponad 87 tysięcy osób.

Sławomir Łais

Doświadczony praktyk z 20-letnim doświadczeniem w edukacji cyfrowej. Wynalazca Learning Battle Cards – metody projektowania procesów rozwojowych blended learning, obecnej w ponad 50 krajach (w Polsce nagroda innowacji edukacyjnej roku 2019). Doświadczenie w szkoleniach projektowania procesów blended learning (T-Mobile, Motorola, CBRE, Orange, ORE). Doradca w obszarze metod i narzędzi e-learning (m. in. Fundacja Platforma Przemysłu Przyszłości). Menedżer firmy OSI CompuTrain realizującej projekty e-learning – w tym wdrożenia platform e‑learning oraz tworzeniem treści szkoleniowych. Doświadczenie w projektowaniu i wdrażaniu produktów e-learning na różnych platformach edukacyjnych. Autor książki „Learning Battle Cards – projektowanie efektywnych szkoleń” (Wolters Kluwer). Redaktor merytoryczny w 2020 corocznego wydania zbioru tekstów EPALE („Edukacja dorosłych – globalny układ odpornościowy”). Współautor „Białej księgi usług rozwojowych” (PIFS 2017). Ambasador oraz autor wielu artykułów dotyczących cyfrowej edukacji dorosłych na tej platformie.

Jowita Michalska

Founder&CEO of Digital University, Singularity University Warsaw Chapter Ambassador. Jej życiową misją jest uzbrojenie Polaków w niezbędne kompetencje cyfrowe. Powołała do życia Digital University, organizację, która współpracując z czołowymi globalnymi uczelniami, takimi jak MIT, Harvard Business School, University of Vienna, Stanford University czy NYU Stern, zajmuje się edukacją liderów w obszarze nowych technologii. Jowita organizuje i prowadzi programy edukacyjne dla kadry zarządzającej, szkolenia i konferencje. Jest też polskim ambasadorem Singularity University, edukacyjnego think-tanku z Doliny Krzemowej, który kształci i inspiruje liderów do wykorzystywania technologii. Od lat obserwuje trendy technologiczne i społeczne, opowiada o tym jak zmieni się nasz świat i biznes w ciągu najbliższych 10-20 lat. Jest prelegentką na polskich i międzynarodowych konferencjach, prowadzi programy edukacyjne w firmach i na uczelniach poświęcone zagadnieniom związanym z trendami technologicznymi. Tematy które są jej pasją to: trendy przyszłości, przyszłość zatrudnienia i rynku pracy, automatyzacja, przyszłość transportu, sztuczna inteligencja, długowieczność i przyszłość medycyny, kompetencje przyszłości, przyszłość edukacji i uczenie się przez całe życie. Ma ponad 20-letnie doświadczenie z dużego biznesu, które zdobywała, pracując na kluczowych stanowiskach w dużych korporacjach m. in. Polkomtelu, PGE czy Deloitte.

Sebastian Kotów

Psycholog zarządzania, przedsiębiorca i wykładowca akademicki. Specjalizuje się w przywództwie, transformacji i zmianie, zaufaniu organizacyjnym oraz rozwoju kompetencji menedżerskich. Swoja karierę rozpoczynał od pracy w finansach i bankowości. W kolejnych latach zajął się doradztwem strategicznym, szkoleniami, badaniami i popularyzowaniem psychologii w biznesie. W jego wykładach w ostatnich 10 latach wzięło udział ponad 100 tys. uczestników z 80 krajów świata. Przemawiał do grup liczących od 500 do ponad 4 000 osób. Autor bestsellerów – „Matematyka Zaufania” (2018), Algorytm Chaosu (2019), Anatomia Zmiany - 7 Zasad (2019). Współautor serii książek napisanych wraz z Brianem Tracym ‒„Ty wybierasz cel, my pokazujemy drogę” oraz „Ty postaw na zmianę, my pokażemy Ci, jak jej dokonać” . Prowadził badania i projekty doradcze dla przedstawicieli ponad 80 firm z 21 krajów świata.

Justyna Dżbik-Kluge

Dziennikarka radiowa i telewizyjna. W mediach od 2002 roku. Zaczynała w Telewizji Polskiej, gdzie prowadziła młodzieżowy program "Rower Błażeja", a kilka lat później była gospodynią codziennego magazynu kulturalnego TVP Warszawa "Qadrans Qltury". Przez 9 lat pracowała w Polskim Radiu, gdzie prowadziła m.in. Poranki w Czwórce i "Popołudnie z Jedynką" w Pierwszym Programie PR. Regularnie współpracuje z Empikiem, gdzie prowadzi spotkania autorskie z pisarkami i pisarzami. Rozmawiała m.in. z Danem Brownem, Reginą Brett, Markiem Krajewskim, Katarzyną Bondą, Remigiuszem Mrozem, Katarzyną Grocholą, Wojciechem Chmielarzem i wieloma innymi. Prowadzi również konferencje, debaty, panele dyskusyjne i spotkania. Poza pracą nieustannie próbuje ogarnąć świat macierzyństwa, który konsekwentnie wywracają do góry nogami dwaj synowie - sześcioletni Henryk i trzyletni Marian.

Konkurs

W trakcie konferencji BUR przeprowadzony zostanie konkurs online dla wszystkich uczestników wydarzenia. Konkurs zrealizowany zostanie przy wykorzystaniu aplikacji Kahoot.

Na zwycięzców czeka nagroda w postaci bezpłatnego udziału w warsztatach Wojciecha Bizuba pt. „Zbuduj swój roczny plan marketingowy w 12 krokach”.

Regulamin konkursu

Konkurs

Zapisy zakończone