Udzielamy informacji o programach pomocowych realizowanych przez PARP.
Internet w firmie - firma w internecie
Pobierz wybrany format publikacji:
Przedstawiamy publikację będącą zbiorem artykułów dotyczących roli Internetu w działalności małego i średniego przedsiębiorstwa. Przedstawione zostały rodzaje dostępu do Internetu, dostępne usługi, aspekty prawne rozpowszechniania informacji elektronicznej i wiele innych.
Prezentowane w publikacji artykuły powstały podczas przygotowań do cyklu 16 seminariów w ramach realizacji polityki "Kierunki działań Rządu wobec małych i średnich przedsiębiorstw do 2002 roku".
Spis treści
1.Wstęp do ePolski
2.Podstawowe usługi w Internecie
3.Usługi dostępne w Polsce za pośrednictwem Internetu
4.Rodzaje i koszt połączeń
5.E-strategia
6.Marketing w Internecie
7.Metody wspierania rozwoju przedsiębiorczości przez samorząd lokalny
8.Handel elektroniczny a prawo
9.Załączniki
Inne publikacje, które mogą Cię zainteresować
Poradnik
Twój Biznes: Fundusze Europejskie w Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
Raport
Rynek pracy, edukacja, kompetencje. Aktualne trendy i wyniki badań (luty 2024)
Poradnik
Możliwości wykorzystania danych rejestrowych w monitoringu i ewaluacji programów operacyjnych 2021-2027