Udzielamy informacji o programach pomocowych realizowanych przez PARP.
Szóste spotkanie online z cyklu #SUZwPigułce: Worek pieniędzy. Czy zawsze jest potrzebny, aby świadczyć usługi zdalnego uczenia?
O wydarzeniu
Webinarium poświęcone jest zagadnieniom dotyczącym usług zdalnych i zdalnych w czasie rzeczywistym. Podczas spotkania zostanie szerzej omówiony zakres pigułki SUZ – 9.
W trakcie spotkania eksperci omówią koszty, które mogą zaskoczyć Dostawcę usług i ich optymalizacje. Następnie powiemy czy warto inwestować w materiały pozornie niepotrzebne oraz, jak wygląda cięcie kosztów w usługach online?
Porozmawiamy także o tym, z czym wiąże się posiadanie wszystkiego „na miarę”, np. platformy - ile to kosztuje i czy zawsze jest to niezbędne?
Inne zagadnienia poruszane podczas spotkania będą dotyczyły m.in.:
- Bariera wejścia - ile trzeba mieć, aby rozpocząć usługi zdalne: koszty na start, koszty operacyjne w trakcie,
- To, co wydaje się bezpłatne, ale w rzeczywistości generuje koszty lub jest mało skalowalne,
- Kompetencje w zespole pozwalające optymalizować koszty,
- Zmiana i rozwój kompetencji trenerów,
- Format usługi online vs budżet,
- Zaplecze usług zdalnych (sprzęt, oprogramowanie) - co i jak często zmieniamy?.
Do udziału zapraszamy przede wszystkim:
- Dostawców usług zarejestrowanych w Bazie Usług Rozwojowych,
- Operatorów i Instytucje Zarządzające Regionalnymi Programami Operacyjnymi,
- przedstawicieli działów szkoleń i rozwoju jak i instytucji edukacyjnych.
Pigułki wiedzy obejrzyj tutaj.
FINANSOWANIE

Wydarzenie finansowane jest z projektu „Kontynuacja działań mających na celu rozwój i utrzymanie ogólnopolskiej Bazy Usług Rozwojowych (BUR)” z Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.
TRANSMISJA
Prelegenci
Prelegenci



Program
Program
10:00 - 10:10
Rozpoczęcie spotkania
10:10 - 11:45
Dyskusja na temat kosztów ponoszonych przez Dostawcę usług w trakcie projektowania, realizacji i ewaluacji usługi online, a także umiejętności ich optymalizacji.
11:45 - 11:55
Sesja pytań i odpowiedzi
11:55 - 12:00
Podsumowanie spotkania