Udzielamy informacji o programach pomocowych realizowanych przez PARP.
Piąte spotkanie online z cyklu #SUZwPigułce: Wsparcie techniczne - jak go udzielać świadcząc usługi zdalnego uczenia?
O wydarzeniu
Webinarium poświęcone jest zagadnieniom dotyczącym usług zdalnych i zdalnych w czasie rzeczywistym. Podczas spotkania zostaną szerzej omówione zakresy pigułek SUZ – 8, SUZ – 10 oraz SUZ – 11.
W trakcie spotkania eksperci omówią na czym polega techniczna dostępność usługi i jak sobie radzić, by tę dostępność zapewnić. Następnie powiemy, jak przygotować odbiorców do skorzystania z usługi. Porozmawiamy także o ewaluacji z komponentem technicznym, testowaniu i analizowaniu działań uczestników.
Inne zagadnienia poruszane podczas spotkania będą dotyczyły m.in.:
- Wymagania środowiska i dostępność poprzez narzędzia komunikacji - ograniczenia lub wymogi klientów,
- Z czym właściwie mamy być kompatybilni?,
- Jakie są popełniane najczęstsze błędy w tym obszarze i jak ich uniknąć?,
- Jak świadczyć pomoc techniczną?,
- Jak sobie radzić podczas zajęć online?,
- Dokumentowanie spełnienie wymogów SUZ – 8, SUZ – 10 i SUZ – 11.
Do udziału zapraszamy przede wszystkim:
- Dostawców usług zarejestrowanych w Bazie Usług Rozwojowych,
- Operatorów i Instytucje Zarządzające Regionalnymi Programami Operacyjnymi,
- przedstawicieli działów szkoleń i rozwoju jak i instytucji edukacyjnych.
Pigułki wiedzy obejrzyj tutaj.
FINANSOWANIE

Wydarzenie finansowane jest z projektu „Kontynuacja działań mających na celu rozwój i utrzymanie ogólnopolskiej Bazy Usług Rozwojowych (BUR)” z Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.
TRANSMISJA
Termin
22.05.2023 10:00 - 12:00
Miejsce
Online Zobacz mapę
Rodzaj wydarzenia
Webinarium
Tematyka
Szkolenia i doradztwo
Prelegenci
Prelegenci



Program
Program
10:00 - 10:10
Rozpoczęcie spotkania
10:10 - 11:45
Dyskusja na temat standardów technicznych zapewniających ich dostępność i kompatybilność, a także wymagań technicznych wobec klientów usługi zdalnego uczenia się i zapewnienie im wsparcia technicznego.
11:45 - 11:55
Sesja pytań i odpowiedzi
11:55 - 12:00
Podsumowanie spotkania