Pomiń nawigację

Działalność zagraniczna

Promocja marki produktowej SKV, której wyłącznym właścicielem jest firma ESEN z Włocławka, na rynkach zagranicznych

Beneficjent

ESEN WOJCIECH MICHORZEWSKI

Wartość projektu

821 142,00 PLN

Wartość dofinansowania

670 310,00 PLN

Program operacyjny

Inteligentny rozwój

Działanie

Go to Brand

Opis projektu

Przedsiębiorstwo ESEN zajmuje się hurtową sprzedażą nowych części zamiennych do pojazdów silnikowych. Są to produkty marki SKV, której firma ESEN jest właścicielem. W asortymencie producenta znajdziemy takie części jak pompy paliwowe, zaciski hamulca, piasty koła, wahacze, cewki zapłonowe, zamki centralne drzwi, zawory EGR, pompy wspomagania, pokrywy zaworów, kolektory dolotowe, przepływomierze, sondy lambda, czujniki ABS, podnośniki szyb, termostaty i wiele innych.

Celem niniejszego projektu było zwiększenie rozpoznawalności marki SKV na arenie międzynarodowej, poprzez uczestnictwo firmy ESEN w działaniach promocyjnych, przewidzianych w programie promocji branży części samochodowych i lotniczych. W związku z powyższym Beneficjent skorzystał z usługi doradczej dotyczącej zalecanych metod promocji marki SKV za granicą. Dzięki konsultacjom i zdobytej wiedzy firma mogła podjąć zintensyfikowane i skuteczne działania marketingowe poza granicami kraju.

Markę SKV z powodzeniem prezentowano na rynku rosyjskim, niemieckim, holenderskim, brytyjskim, włoskim oraz francuskim, m.in. podczas targów branżowych, w trakcie misji przyjazdowych organizowanych dla zagranicznych kontrahentów oraz podczas misji wyjazdowej. Działania przyniosły pożądane efekty – udział firmy ESEN m.in. w liczących się w branży motoryzacyjnej imprezach targowych zwiększył rozpoznawalność i konkurencyjność marki SKV, co przełożyło się na wzrost prestiżu Beneficjenta. Dzięki wsparciu unijnemu pozyskano nowe kontakty oraz rozszerzono działalność eksportową przedsiębiorstwa na nowe rynki zbytu.

Na zagranicznych działaniach Beneficjenta zyskała nie tylko marka produktów SKV, ale również Marka Polskiej Gospodarki. 

  • Nazwa Programu Operacyjnego: Inteligentny Rozwój
  • Nazwa poddziałania: 3.3.3 Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go to Brand
  • Nazwa projektu: Promocja marki produktowej SKV, której wyłącznym właścicielem jest firma ESEN z Włocławka, na rynkach zagranicznych
  • Nazwa beneficjenta: ESEN WOJCIECH MICHORZEWSKI
  • Wartość projektu: 821 142,00 zł
  • Wartość dofinansowania: 670 310,00 zł