Pomiń nawigację

Działalność zagraniczna

Działania promocyjne firmy MUSTAF MEDICAL na rynkach eksportowych

Beneficjent

MUSTAF MEDICAL SPÓŁKA CYWILNA ANNA KOWALSKA RAFAŁ KOWALSKI

Wartość projektu

525 900,00 PLN

Wartość dofinansowania

394 425,00 PLN

Program operacyjny

Inteligentny rozwój

Działanie

Go to Brand

Opis projektu

Mustaf Medical, to rodzinna firma produkująca jednorazowe artykuły dla medycyny i kosmetyki. Na rynku w Polsce działa od 1993 roku. W swojej ofercie posiada jednorazowe podkłady higieniczne na rolce oraz serwety kosmetyczne, są one dostępne w rozmaitych szerokościach oraz w bogatej kolorystyce. Przedmiotem projektu była realizacja działań promujących markę MUSTAF MEDICAL i jej wyroby medyczne, przede wszystkim jednorazowe podkłady higieniczne podfoliowane i celulozowe, a uzupełniająco śliniaki i serwety, na perspektywicznych rynkach eksportowych, zgodnie z założeniami programu promocji branży sprzętu medycznego. Podejmowane działania miały przede wszystkim na celu kompleksowe promowanie wyrobów medycznych firmy oraz Markę Polskiej Gospodarki na rynku rosyjskim (państwo BRICS), amerykańskim (Ameryka Północna), emirackim (Bliski Wschód) i niemieckim Targi organizowane w Niemczech są miejscem spotkań przedstawicieli z rynków całego globu.