Pomiń nawigację

9 sierpnia 2022 r.

Polskie stoisko narodowe na Gamescom 2022, 24-26 sierpnia 2022 r.

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) zaprasza do skorzystania z możliwości promocji na polskim stoisku narodowym na targach Gamescom 2022 w Kolonii w dniach 24-26 sierpnia br. Polskie stoisko zostanie zorganizowane w biznesowej części targów - Business Area.

Nazwa wydarzenia: Gamescom

Termin: 24-26 sierpnia 2022 r.

Strona wydarzenia

Lokalizacja: Kolonia, Niemcy

Gamescom to największe targi gier interaktywnych i rozrywki w Europie i drugie największe tego typu wydarzenie na świecie. Co roku targi odwiedza ponad 350 tys. osób, a swoje gry prezentuje ponad 1000 wystawców z całego świata.

Firmom zainteresowanym promowaniem swojej oferty na stoisku narodowym w 2022 r. PARP umożliwi:

  • wyświetlanie materiałów audio-wizualnych (filmy promocyjne, prezentacje, itp.),
  • prezentację materiałów informacyjno-promocyjnych (foldery, ulotki, gadżety itp.),
  • korzystanie ze stoiska w celu organizacji spotkań z partnerami biznesowymi w przygotowanej na stoisku strefie b2b lub VIP room-ie.

Wszystkie firmy zainteresowane ww. formami promocji na polskim stoisku narodowym prosimy o zgłoszenie na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Na stoisku przewidziana jest także strefa gamingu, na której każdego dnia zaprezentujemy 10 najnowszych polskich produkcji (10 gier każdego dnia trwania targów, łącznie 30 tytułów). Do promocji w tej strefie zapraszamy w szczególności firmy spełniające następujące wytyczne:

  • polskie gry przedpremierowe (maks. 8 miesięcy do premiery) lub maks. 3 miesiące po premierze na pierwszej platformie.
  • osobisty udział przedstawiciela firmy na stoisku (wszelkie koszty, w tym koszty biletów na targi, uczestnicy pokrywają we własnym zakresie).
  • dostarczenie na stoisko komputera do prezentacji danej gry – organizator stoiska zapewni stanowiska do gier z ekranami i obsługę techniczną.

Firmy zainteresowane udostępnieniem gry do promocji na stoisku proszone są o przesłanie formularza naboru i linku do trailera lub nagranego gameplay’a (preferowane unlisted video na YouTube) na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Formularz do pobrania znajduje się TUTAJ.

Liczba gier, które zostaną zaprezentowane na stoisku, jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń, przy czym organizatorzy zastrzegają sobie prawo wyboru gier do prezentacji.

Promocja i korzystanie z polskiego stoiska narodowego są nieodpłatne.

Stoisko zostanie zorganizowane w ramach projektu „Promocja gospodarki w oparciu o polskie marki produktowe – Marka Polskiej Gospodarki – Brand”, poddziałanie 3.3.2 Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020.

Może Cię zainteresować

Opublikowano: 09.08.2022 17:38
Poprawiono: 17.08.2022 10:50
Modyfikujący: Paweł Sikorski
Udostępniający: Paweł Sikorski
Autor dokumentów: