15 marca 2021

"Nowy Standard, Nowa Jakość: Standard Usług Zdalnego Uczenia się - SUZ"- zaproszenie na webinarium

Zapraszamy na webinarium "Nowy Standard, Nowa Jakość: Standard Usług Zdalnego Uczenia się - SUZ", które odbędzie się w piątek, 19.03.2021 r. Początek spotkania  o godz. 11.00

Dzięki uczestnictwu w webinarium dowiecie się Państwo:

- co oznacza nowy Standard i jakie są jego elementy?

- po co powstał i jak wpłynie na jakość usług rozwojowych?

- jak dopasować swoje usługi szkoleniowe do nowego Standardu?

- na czym polega istota Standardu i jakie będę pozytywne konsekwencje jego wdrożenia?

Dodatkowo w trakcie webinaru omówimy jak wdrożyć konkretne zapisy standardu w swojej działalności, przedstawimy zakres i harmonogram zmian w BUR wynikających z wdrożenia Standardu i ich wpływ na realizację usług dofinansowanych. Będzie to także okazja  do poznania przewagi konkurencyjnej jaką można zyskać dzięki wdrożeniu nowego Standardu i sposobów komunikacji wdrożenia  Standardu swoim klientom.

Zapraszamy do zapoznania się z treścią Standardu na stronie Rady ds. Kompetencji Sektora Usług Rozwojowych.

Zachęcamy także do przesyłania pytań na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. na które odpowiemy podczas webinarium.

Webinarium poprowadzą:

Tomasz Radkiewicz- współautor standardu, specjalista i ekspert merytoryczny w projektach unijnych, przewodniczący komisji jakości PIFS, trener, coach i mentor.

Aleksandra Berg-Koza-   p.o. zastępcy dyrektora Departamentu Rozwoju Kadr w Przedsiębiorstwach PARP, ekspert w zakresie wsparcia rozwoju kompetencji nadzorująca funkcjonowanie Bazy Usług Rozwojowych.

Paweł Startek- p.o. kierownika w Departamencie  Rozwoju Kadr w Przedsiębiorstwach PARP, odpowiedzialny za techniczne i analityczne funkcjonowanie BUR.

Zapraszamy do rejestracji na webinarium.

Opublikowano: 15.03.2021 12:02
Poprawiono: 18.03.2021 13:10
Modyfikujący: Maria Piechocka
Udostępniający: Maria Piechocka
Autor dokumentów: